26.6.17

Rewolucja czy Hot Body Ewy Chodakowskiej?


Dzisiaj Ewa Chodakowska wypuściła na rynek kolejną płytę - Slim Fit. Myślę że to dobry moment na ocenę poprzednich dwóch płyt. Rewolucja i Hot Body to dwie najświeższe propozycje treningowe od Ewy Chodakowskiej. Która zagwarantuje Ci lepsze i szybsze efekty? O tym w dzisiejszym wpisie.

Rewolucja i Hot Body to dwa zupełnie inne treningi, a więc który wybrać? Który będzie lepszy? Rewolucja jest mega intensywna i skupiona na konkretnych partiach ciała. Hot Body równie intensywne i wymagające, ale w formie 45 minutowego treningu.

Co na płytach?

Rewolucja Ewy Chodakowskiej



5 rund po 10 minut każda i rozciąganie. Możesz zrobić trening na wybraną partię ciała lub cały trening trwający 50 minut. 

Każda runda skupia się na innej partii ciała:
smukłe nogi
płaski brzuch
zero cellulitu
koniec z oponką
silne ramiona, klatka piersiowa, grzbiet.

Trening jest bardzo intensywny i skoczny. W zależności od Twoich umiejętności i sił, możesz wybrać (w prawie każdym ćwiczeniu) poziom zaawansowania i albo wykonywać wersję podstawową, albo wersję dla zaawansowanych.
To chyba pierwszy trening, który Ewka nagrała z mężczyzną - Patrykiem Puczyłowskim, który dołącza do Ewki w dwóch rundach :) i tym razem Twój facet nie będzie miał wymówek!

Trening jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Ćwiczenia są proste, w większości skoczne, dzięki czemu nasze tętno utrzymuje się na wysokim poziomie przez cały trening. Spalamy maksymalną ilość kalorii i jednocześnie wzmacniamy daną partię ciała.

Bez względu na wybór partii, którą chcemy ćwiczyć ostro angażujemy pośladki i nogi, co bardzo mi się podoba. Ponieważ nogi wraz z pośladkami stanowią ogromną grupę mięśniową, muszą być mocno angażowana przy spalaniu i modelowaniu ciała!

Fajne jest to, że nie musimy robić pełnego treningu jeśli nie mamy na to ochoty lub czasu. Na początku płyty możemy wybrać na jaką partię ciała chcemy trenować w danej chwili lub możemy też wybrać cały trening od razu.

Rewolucja to intensywny trening pełen podskoków, burpees i przysiadów. Ten trening jest szyty na moją miarę. 


Udało mi się nawet zdobyć od Ewki autograf na tej płycie! Miałam okazję poznać i zobaczyć Ewę na żywo, na Lubelskich Warsztatach Be Active Tour. Ewa ma naprawdę idealne ciało!

Hot Body

W tym treningu Ewka skupia się na modelowaniu ciała, Hot Body to połączenie ćwiczeń aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi. Płyta jest wymagająca, a nie na tyle żeby się nie dało wykonać treningu w całości po raz pierwszy (w wersji podstawowej).

Program Hot Body różni się od poprzedników. Został podzielony na trzy części: pierwsza to "Motywacja", w której Ewa dopinguje do ćwiczeń, druga - "Wskazówki" bardzo ważne dla osób początkujących i osobom rozpoczynającym przygodę z treningiem, radziłabym tej części nie pomijać. Trzecią część stanowi sam trening Hot Body + rozciąganie

Cały trening trwa 45 minut. 10 rund - w każdej rundzie 3 ćwiczenia wykonywane przez 30 sek. na maksymalnych obrotach i kolejno powtórzone w rundzie.

Między kolejnymi rundami (ćwiczeniami) nie ma przerw. Ćwiczenia są tak dobrane, żeby móc zachować ich ciągłość i nie obciążać przez długi czas jednej partii ciała.

Mocno angażowane są tu nogi i brzuch.

To co mi w tym treningu się nie podoba, to duża ilość ćwiczeń z rotacją ciała. Ewka ma taką tendencję niestety.... 
Podczas wykonywania tego treningu trzeba mocno pilnować poprawnej techniki ćwiczeń i uważać podczas poskoków ze skrętami ciała. Dla mnie nie są to komfortowe ćwiczenia, od razu czuję kolana, dlatego niektóre ćwiczenia robię w swojej wersji, bez rotacji ciała.

Hot Body to naprawdę mocny trening. Na szczęście te 45 minut szybko leci i na końcu czuję się satysfakcję, że dało się radę!


Podsumowanie

Mimo, że programy te są mi już dobrze znane to i tak wiele ćwiczeń wykonuję w wersji podstawowej. Ogromy szacun dla wszystkich, którzy przez cały treningu w każdym ćwiczeniu wykonują wersję dla zaawansowanych, ja  odpadam!

Oba treningi bardzo lubię, ale skłaniam się bardziej ku Rewolucji. Podoba mi się podział treningu na poszczególne partie ciała i bardziej pasują mi zestawy ćwiczeń w tym treningu.

Jeśli chodzi o efekty, według mnie nie ma znaczenia, z którą płytą będziesz ćwiczyć. Najlepiej oczywiście zmieniać treningi co jakiś czas, żeby dostarczać mięśniom nowego bodzćca. Jednak najważniejsza jest systematyczność i odpowiednia dieta.


Dajcie znać w komentarzach czy ćwiczycie z Ewką, która płyta jest dla Was najlepsza i jakie płyty w ogóle macie! 
Planujecie kupić Slim Fit?


5 komentarzy:

  1. Nigdy nie ćwiczyłam z Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa mi się znudziła... ostatnio przerzuciłam się na mel B - daje mi większego kopa... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczyłam kiedyś ze skalpelem i byłam zadowolona z efektów. Do innych jej programów robiłam podejścia i nie podobały mi się.

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie płyty mam i z obiema ćwiczyłam długi czas. Powiem tak, Hot Body jakoś mi się bardziej podoba. Ale obie płyty są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22/8/17 18:15

    Mnie Rewolucja się kompletnie nie podoba, jest zbyt chaotyczna, przekombinowana, ten podział jest trochę od czapy, mało wyrazisty, ale najgorsze jest to pomieszczenie/tło jest koszmarne- ciemne, pesymistyczne.

    Natomiast Bikini, hot body itd. są w jasnych pomieszczeniach, Ewę bdb widać na ich tle, jest wyrazista, ćw. są bdb pokazane przez operatora i nie ma oczopląsu- dla mnie to akurat jest ważne. Hot Body na tą chwilę jest jej najlepszym treningiem niepilatesowym :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz!

TOP