26.6.17

Rewolucja czy Hot Body Ewy Chodakowskiej?


Dzisiaj Ewa Chodakowska wypuściła na rynek kolejną płytę - Slim Fit. Myślę że to dobry moment na ocenę poprzednich dwóch płyt. Rewolucja i Hot Body to dwie najświeższe propozycje treningowe od Ewy Chodakowskiej. Która zagwarantuje Ci lepsze i szybsze efekty? O tym w dzisiejszym wpisie.

Rewolucja i Hot Body to dwa zupełnie inne treningi, a więc który wybrać? Który będzie lepszy? Rewolucja jest mega intensywna i skupiona na konkretnych partiach ciała. Hot Body równie intensywne i wymagające, ale w formie 45 minutowego treningu.

Co na płytach?

Rewolucja Ewy Chodakowskiej



5 rund po 10 minut każda i rozciąganie. Możesz zrobić trening na wybraną partię ciała lub cały trening trwający 50 minut. 

Każda runda skupia się na innej partii ciała:
smukłe nogi
płaski brzuch
zero cellulitu
koniec z oponką
silne ramiona, klatka piersiowa, grzbiet.

Trening jest bardzo intensywny i skoczny. W zależności od Twoich umiejętności i sił, możesz wybrać (w prawie każdym ćwiczeniu) poziom zaawansowania i albo wykonywać wersję podstawową, albo wersję dla zaawansowanych.
To chyba pierwszy trening, który Ewka nagrała z mężczyzną - Patrykiem Puczyłowskim, który dołącza do Ewki w dwóch rundach :) i tym razem Twój facet nie będzie miał wymówek!

Trening jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Ćwiczenia są proste, w większości skoczne, dzięki czemu nasze tętno utrzymuje się na wysokim poziomie przez cały trening. Spalamy maksymalną ilość kalorii i jednocześnie wzmacniamy daną partię ciała.

Bez względu na wybór partii, którą chcemy ćwiczyć ostro angażujemy pośladki i nogi, co bardzo mi się podoba. Ponieważ nogi wraz z pośladkami stanowią ogromną grupę mięśniową, muszą być mocno angażowana przy spalaniu i modelowaniu ciała!

Fajne jest to, że nie musimy robić pełnego treningu jeśli nie mamy na to ochoty lub czasu. Na początku płyty możemy wybrać na jaką partię ciała chcemy trenować w danej chwili lub możemy też wybrać cały trening od razu.

Rewolucja to intensywny trening pełen podskoków, burpees i przysiadów. Ten trening jest szyty na moją miarę. 


Udało mi się nawet zdobyć od Ewki autograf na tej płycie! Miałam okazję poznać i zobaczyć Ewę na żywo, na Lubelskich Warsztatach Be Active Tour. Ewa ma naprawdę idealne ciało!

Hot Body

W tym treningu Ewka skupia się na modelowaniu ciała, Hot Body to połączenie ćwiczeń aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi. Płyta jest wymagająca, a nie na tyle żeby się nie dało wykonać treningu w całości po raz pierwszy (w wersji podstawowej).

Program Hot Body różni się od poprzedników. Został podzielony na trzy części: pierwsza to "Motywacja", w której Ewa dopinguje do ćwiczeń, druga - "Wskazówki" bardzo ważne dla osób początkujących i osobom rozpoczynającym przygodę z treningiem, radziłabym tej części nie pomijać. Trzecią część stanowi sam trening Hot Body + rozciąganie

Cały trening trwa 45 minut. 10 rund - w każdej rundzie 3 ćwiczenia wykonywane przez 30 sek. na maksymalnych obrotach i kolejno powtórzone w rundzie.

Między kolejnymi rundami (ćwiczeniami) nie ma przerw. Ćwiczenia są tak dobrane, żeby móc zachować ich ciągłość i nie obciążać przez długi czas jednej partii ciała.

Mocno angażowane są tu nogi i brzuch.

To co mi w tym treningu się nie podoba, to duża ilość ćwiczeń z rotacją ciała. Ewka ma taką tendencję niestety.... 
Podczas wykonywania tego treningu trzeba mocno pilnować poprawnej techniki ćwiczeń i uważać podczas poskoków ze skrętami ciała. Dla mnie nie są to komfortowe ćwiczenia, od razu czuję kolana, dlatego niektóre ćwiczenia robię w swojej wersji, bez rotacji ciała.

Hot Body to naprawdę mocny trening. Na szczęście te 45 minut szybko leci i na końcu czuję się satysfakcję, że dało się radę!


Podsumowanie

Mimo, że programy te są mi już dobrze znane to i tak wiele ćwiczeń wykonuję w wersji podstawowej. Ogromy szacun dla wszystkich, którzy przez cały treningu w każdym ćwiczeniu wykonują wersję dla zaawansowanych, ja  odpadam!

Oba treningi bardzo lubię, ale skłaniam się bardziej ku Rewolucji. Podoba mi się podział treningu na poszczególne partie ciała i bardziej pasują mi zestawy ćwiczeń w tym treningu.

Jeśli chodzi o efekty, według mnie nie ma znaczenia, z którą płytą będziesz ćwiczyć. Najlepiej oczywiście zmieniać treningi co jakiś czas, żeby dostarczać mięśniom nowego bodzćca. Jednak najważniejsza jest systematyczność i odpowiednia dieta.


Dajcie znać w komentarzach czy ćwiczycie z Ewką, która płyta jest dla Was najlepsza i jakie płyty w ogóle macie! 
Planujecie kupić Slim Fit?


4 komentarze:

  1. Nigdy nie ćwiczyłam z Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa mi się znudziła... ostatnio przerzuciłam się na mel B - daje mi większego kopa... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczyłam kiedyś ze skalpelem i byłam zadowolona z efektów. Do innych jej programów robiłam podejścia i nie podobały mi się.

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie płyty mam i z obiema ćwiczyłam długi czas. Powiem tak, Hot Body jakoś mi się bardziej podoba. Ale obie płyty są dobre.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli Ci się tu spodobało zostań na dłużej i dołącz do obserwowanych ;)

TOP